25 Kasım 2013 Pazartesi

Canım Kardeşimden Hediyeler :)

Blog yazmaya başladığımdan beri çevremdekilerden daha fazla  hediyeler alıyorum ve çok mutlu oluyorum.Kardeşim de tabi hediye konusunda başı çeken kişi.Kardeşimle aramda 5 yaş olmasına rağmen yaşıt gibi sohbet edip dertleşebiliyorum.Yanyana gelince çılgınlaşıyoruz:) Buradan herkese özellikle biricik kardeşime çok çok teşekkkür ediyorum.
Bugünkü hediyeleri ihtiyaç listemden olup almaya fırsat bulamadığım cicişler...


 Rapsodi  Multivitamin serisi 357: Pek bir oje merağım yoktur açıkçası fakat bu aralar herkeste gördüğüm siyah üzerine simler çok şık duruyor.Yaklaşmakta olan düğünleri düşündüm şimdiden bir kaç komin tasarladım.Umarım sınavlarımla çakışmaz.
Rapsodi Multivitamin serisi 355:Okuyabildiğim kadarıyla bu numara fakat etiketten dolayı silinmiş biraz. En kısa sürede yapıp yayınlamak istiyorum.

Catherine Arley dynamic allık: Bu markanın oturduğumuz semtte satılması büyük şans hem ucuz hem kaliteli şimdiye kadar bende alerjiye sebeb olmadı,olduğunu da duymadım.Simleriyle ışıltı katıyor ve rengi benim cildim için ideal .Simli olmasınsa rağmen günlük olarak da kullanabiliyorum.Bendekinin bitmesi yakındı çok sevindim.
Catherine Arley dynamic eyeliner:Bu da daha önce kullandığım bir üründü sürümü çok kolay fırça uçlu.Ucunun ince olması benim için çok iyi.Çabuk kurumuyor arkadaşlarıma tavsiye edip olumlu yanıtlar aldığım bir ürün.     
Şimdilik Hoşçakalın,Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder