23 Şubat 2014 Pazar

Salyangoz Krem Mucizesi




Merhabalar efenim:)

Nasılda mutluyum bilemezsiniz.Sivilce,akne,siyah nokta ve iri gözenekler benim korkulu rüyam. 1günlük boşvermem yüzümde benimle yaşayacak sivilcelere kucak açmak demek.Geçenlerde su ve makyaj blogu sahibesinin Doğal Pazar sponsorluğundaki çekilişini kazanmıştım ve içinde salyangoz özlü kremin de geldiği bir peketti.

İtiraf ediyorum ilk bir hafta araştırma ve kabullenme süreciydi.Yaptığım araştırmalar da cilt yenileme özelliği bulunan bir çok kremde bu özün var olduğunu okudum ve bir cesaret denedim.Kokusu sürümü çok güzel uzun bir deneme süreci sonrasında yazmaya karar verdim.




Salyangoz Özlü Krem 45 g

 Salyangozlar binlerce yıldır dünyamızda varlıklarını sürdürmektedirler. eski yunan döneminde hipokrat,zessos ve pliny gibi bilginler salyangozları cilt problemlerinde ve birçok rahatsızlığın tedavisinde kullanmışlardır. Öyle ki salyangoz eczanelerin sembolü haline gelmiştir.
Zaman geçtikçe salyangoz yiyecek halini almış ve ne yazık ki, bu durum Avrupa'daki salyangoz sayısının azalmasına neden olmuştur.
Daha sonra son derece özel bir durumun farkına varılmıştır.
Salyangoz çiftliklerinde çalışan isçilerin ellerindeki sıra dışı yumuşaklık ve salyangoz kafesleri yüzünden zaman
alyangoz çiftliklerinde çalışan isçilerin ellerindeki sıra dışı yumuşaklık ve salyangoz kafesleri yüzünden zaman zaman ellerinde oluşan küçük kesiklerin, herhangi bir yara izine meydanvermeden düzelmesi bilim adamlarının dikkatini çekmiştir.Salyangozlar, dokularını kendi kendilerine tedavi edebilen ve kabukları kırıldığında yerine yenisini üretebilen canlılardır. Aslında, dokuların birkaç saniyede oluşmasını sağlayan o güçlü yenileyici etki, salyangozun doğal yollarla arkasında bıraktığı salgının özelliğidir.
Anti-aging (ciltte yaşlanmayı geciktirici etki yapar ) Sivilcelerin neden olduğu izler Çatlak izleri Doğum sonrası cilt çatlakları Kuru ciltteki pürüzler Yara izleri tıraş sonrası kabarıklıkların giderilmesinde etkilidir.

KULLANIM ŞEKLİ
Destek salyangoz salgı özlü kremi sabah,öğlen,akşam kullanmak istediğiniz
bölgeye uygulayınız.Ürünü vücudunuzun tüm bölgelerinde rahatlıkla kullanabilirsiniz.
FAYDALARI
-Cilteki kırışıkların görünümünü azaltır.
-Cildi gün boyunca etkilere karşı korur.
-Ciltteki yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırır.
-Cilde parlaklık verir.
-Yıpranmış cildin onarımını sağlar.
-Akne ve sivilcelerin çıkmasına engel olur.
-Sivilcelerin neden olduğu izler Çatlak izleri Doğum sonrası cilt çatlakları Kuru ciltteki pürüzler Yara izleri tıraş sonrası kabarıklıkların giderilmesinde etkilidir.
-Göz çevresindeki çizgileri, boyundaki kırışıklıkları azaltır.


Cildimizdeki değişiklikler:
Cildimizdeki değişikliğin üç etkeni vardır: biyolojik yaşlanma, dış etkenler ve günlük yüz mimikleri.
Biyolojik Yaşlanma: Tüm vücut organlarımız gibi, cilt de yıllar içinde yaşlanır. Bunun ne kadar hızlı ve dikkat çekici olacağı genetik özelliklerinize bağlıdır. Biyolojik yaşlanma sürece içinde diğerlerinin yanı sıra aşağıdakiler de vardır:
·         Cilt kalınlaşır ve kurur. (80 yaşındaki birinin cildi, 18 yaşındaki birinin cildinden üç kat daha incedir)
·         Daha az elastin ve kolojen üreten cilt daha az dirençli ve esnek hale gelir. Kırışıklar artar.
·         Cilt kendini yenilemek için daha uzun süreye ihtiyaç duyar. 27 gün yerine artık 40-60 gün gerekir




Bu krem MUCİZE önce ve sonra yapmak isterdim ama bu kadar etkileyici olacağına tahmin etmedim ve fotoğraflayamadım.Yüzümdeki lekelerde ve gözeneklerde gözle görünür bir fark var ve çok mutlu etti. Gördüğünüz gibi bendeki dibi gördü  kısmetse önümüzdeki hafta yenisi sipariş edilecek.

Şiddetle tavsiye edeceğim ürünler arasında.Teşekkürler Doğal Pazar Teşekkürler Su ve Makyaj.

6 yorum:

  1. Ayy canim cok mutlu oldum yazinla begenmene faydali bulmanada cok sevindim 😍

    YanıtlaSil
  2. asıl ben teşekkür ederim sayende tanışmış oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de Watsons da salyangozlu maske görüp ıyy diyip yerine bıraktım. Hayır yemeye gelince de soslayıp soslayıp yedim, maske olunca neden bozuluyorsam :) Bu yazıdan sonra önyargımı yenmeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
  4. tavsiye ederim canım yeniliyor cildi :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bu kremin lekeleri azaltması kısmı gerçekten ilgimi çekti. Bu arada blogunuza üye oldum ve heryerden sizi takibe aldım :) Ben de beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil