26 Mart 2014 Çarşamba

Bursa 12. Kitap Fuarı/Ahmet Şerif İzgören

Herkese merhaba :)

Haftasonu o kadar yorucu geçti ki  hala daha kendime gelebilmiş değilim.Twitter sorunu da almış başını gidiyor ve bilgisayarı açmak bile istemiyorum.

Cumartesi günü biraz alışveriş yaptım ve sizlerle paylaştım.Pazar günü ise beklediğim gündü ve kitap fuarına gittim.Ahmet Şerif İzgören'in keyifli söyleşisine katıldım.


Keyifli esprilerle yıktı geçti ortalığı ve tabiki yine fotoğraf yok :) Yine bazı kişiler fotoğraf çekse de ben uslu kız oldum ve denileni yaptım.Önemli olan orada fotoğraf çekmek değil konuşmadaki ince ayrıntıları yakalamak benim için.Ben ortaokul döneminde dinlemişim ilk,tabi isim cisim bilmeden.Sonra kitaplarıyla tanıştım çoğu kitabını okudum.Çok da güzel etkinlikleri var ve onunla çalışmak paha biçilemez bir mutluluk olurdu benim için.

Kahkahalarla dolu dolu bir saat geçirdik,fuar alanına gittik.Tabi beni durdurmak zor orada...Hangi yazar gelmiş,hangi kitap çıkmış derken zaman nasıl geçiyor anlamadım ta ki babam arayana kadar:)

Sonra soluğu Koridor Yayıncılığın standında aldık.Bütün standı alabilirdim,cinayet,gerilim romanlarına bayılırım zaten.Ancak sadece bu dostları alabildim (:




Koridor yayıncılık listesi var elimde uzun bir süredir.Birkaçı oradan diğerleri de stand gözdeleri :)



Sizin okuduğunuz kitaplar neler,paylaşın lütfen:)

                                                                                                 Sevgiler...






4 yorum:

  1. Güzel indirimler var mıydı? Ben de İzmir'dekine gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu 5 kitap 90 küsür tutuyordu 45 e aldım:) Benim için güzeldi bu tür fuarları kaçırma bence :))

      Sil
  2. Kitap fuarlarına bayılıyorum ancak bulunduğum şehirde ne yazık ki böyle bir imkanım yok. :( Ne çok isterdim o standların arasında dolaşıp kağıt kokularını içime çekip her birisini incelemeyi... Aldıkların arasında bulunan Şizofren'i merak ettim... Bir de listende bulunan Gözlerini Sımsıkı Kapat isimli kitabı silebilirsin, çünkü gerçekten bir fiyasko bence :/ Yakında blogumda bahsedeceğim o kitaptan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazını bekleyeceğim o zaman canım fikrîn için teşekkür ederim.Şizofreni ise daha okuyamadım ilk fırsatta blogda yerini alacak:)

      Sil