15 Mart 2014 Cumartesi

Happy Box Etkinliği :)

Merhaba;


Blogumu bu aralar çok boşladım peki ben neler yapıyorum?

Bir kere çok güzel bir etkinliğe katıldım ve yeni arkadaşlar edindim.Tanışmaya da devam ediyorum.



Etkinliğin sahibi Hazal .Tam bir başak burcuymuş. Blogunda okuduğu kitaplar,izlediği filmler ve denediği ürünler ile ilgili yazılar yazıyor.Etkinliği  için Hazal'a teşekkürler:)


                                                             Blogu için şöyle alalım  tık tık




Ve bu güzel etkinlikte kurada çıkan eşim Esra.26 yaşında çok tatlı,sevecen maillerini dört gözle bekliyorum.Genellikle ortak fikirlere sahibiz.Yardımsever ve düşünceli.Aşırı kültürlü ve kitap kurdu.Sinema,tiyatro her konuda konuşabilirsiniz.Blogunda da hobilere,kitap/sinema yorumlarına,alışverişerine yer veriyor.

                                                       Blogu için şöyle alalım tık tık




Şimdi alışveriş yapma ve mutlu etme zamanı :)

Sevgiler...





3 yorum:

  1. Canım şimdi gördüm güzel sözlerin için teşekkür ederim sevgiler:) Güzellik güzel bakan senin yüreğinde :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok şekersin :* kocaman öpüyorum ki ben seni :))

    YanıtlaSil
  3. ben sizi çok öpüyorum iyiki tanımışım:))

    YanıtlaSil