7 Mayıs 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/MELİS in NEVERLAND


Günaydın :)

Evet sevgili okuyucum günaydın.Tembel bloggerınız ancak kalkabildi.Bugün ne günü. Misafir  Blog günü.Bugünkü tatlı misafirim yazısını çok önceden yollayan çalışkan blogger Melis.Kendisine çok teşekkür ediyorum ve yazısına geçmeden önce takip diyorum



Merhabalar herkese. Ben  Melis in Neverland blogunun sahibi Melis. Sevgili Gizem'in Saksısı blogunun sahibi Gizem sayesinde Elif'i tanıdım ve bu güzel seriyi keşfettim. Bu kadar eğlenceli bir seride yer alamasam içimde kalırdı sanırım :)
Ben dudaklarımı bu yazın favori renklerinden olan turuncu bir rujla renklendirmek istedim ve bunun için Flormar Passionate Dots PD23 ü seçtim.. Dış görünüşleri çok şık. Oldukça kaliteli bir plastik ve metal. Rengi, duruşu herşeyiyle çok beğeniyorum bu seriyi :)
Rujun yapısı çok güzel. Mat ama dudağı kurutmuyor, yinede altına balm uygulamanızı tavsiye ederim çünkü hemen her mat ruj gibi dudak kusurlarını göstermek konusunda birazcık acımasız. Mat yapıda olmasına rağmen kolay sürülüyor. Rengini olduğu gibi dudağa veriyor, capcanlı görünüyor. Çok hafif ama çok tatlı bir kokusu var. Bu rujun bana göre eksisi sanırım serideki diğer renklere oranla kalıcılığının biraz daha az olması ve her turuncu ruj gibi dişleri bir parça sarı göstermesi.
Bu serideki rujların fiyatı 15tl. Ancak bir süredir %50 indirimde. İndirimli fiyatı 7.50tl. Bu fiyata, kaliteli bir ruj almak isterseniz kesinlikle şans verin derim. Sevgili Elif'e beni de bu seriye dahil ettiği için tekrar çok teşekkür ediyorum. Ben yazarken gerçekten keyif aldım umarım sizler de okurken aynı keyfi alırsınız. Sewgiler...






Seri tüm eğlencesiyle devam ediyor kızlar siz de katılmak için eyldzelif@gmail.com adresine mail atın :)
Çok öpüldünüz.Sevgiler ...

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. bence de sade bir makyajı patlatır :)

      Sil
    2. :) Çok dikkat çekici oluyor gerçekten :)

      Sil
  2. iyi ki de katıldın canım seriye :)
    bence de çok eğlenceli :)
    ruj da şahaneymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de iyi ki katılmışım, senin sayende :)
      rujun rengi biraz zor ama çok dikkat çekici, şahsen seviyorum kendisini :)

      Sil