19 Haziran 2014 Perşembe

BEBAK ARGAN YAĞLI YÜZ TEMİZLEME SABUNU


Merhaba güzellliklerim,
Ben yine sivilcelerimle uğraştığım dönemlerimdeyim.Geç başlayan ergenliğim son bulmayacak diye çok korkuyorum.Sivilce deyip geçmeyin benimkiler benden bağımsız yaşayabilir.
Arada gülüyorum hatta isim bile veriyorum:)
Evde de sivilcelerim konu olmaya başladı.Babam bile doktora git diyorsa vardır bir bilinen diyorum.
Babam da çok çektiği için biliyor halimi.Tabi şimdi görün tek bir iz bile yok yüzünde.Ne yapmış o da bilmiyor.O zaman doktora gitmek yoktu koca karı ilacı dediğimiz yollara gitmiş bir de bir ilaç kullanmış ama adını hatırlamıyor.Şimdi randevu aldım ama korkum sivilce kusturan ilaçlardan vermesi.Yüzümdekilerle baş edemezken ne yaparım düğünde,dernekte?
Bir de reklam kokan hareketler dediğimiz doktorlardan diye korkmuyor değilim.Tamamen tavsiye üzerine gidiyorum ve yıldızı benimle barışan tek tük doktor var.Doktor dediğin sorulara cevap verecek arkadaş, "Kullan gel" demekle olmuyor.Neyse ayın 25ine kadar kafamda deli sorular :/
Şimdi doktora gidene kadar boş boş durmayayım değil mi?
Elimde olan ürünleri karıştırmadan uyguluyorum.Sıra geldi Kübramın yolladığı Bebak Argan Yağlı Yüz Temizleme Sabununa.





Diğer ürünlerini denediğim için olumlu bir izlenimle başladım bakalım sonuçları ne olacak.Ayrıntılı yazısı gelecek.
Sevgiler...






1 yorum: