14 Haziran 2014 Cumartesi

GARNİER BB YORUMU


Günaydınlarrrr  :)

Efendim BB kremler yazıldı,çizildi çoğu kez sevildi.Cilt tipi değiştikçe memnuniyet de değişti.Ancak benim yüzümü  güldüren marka Ganier oldu.

Ürün 40ml ve 12  ay ömrü var.Günlük olarak kullanan için bu süre 2 ay gibi bir zaman oluyor.Kendisiyle Watsons raflarında tanıştık.Açık mı orta mı derken orta da karar kıldık ve benimle eve geldi :)





Önce bir vaadettiklerine bakalım:

                                                  *Nemlendirir
                                                  *Cilt tonunu eşitler ve ışıltı verir.
                                                  *Cilt kusurlarını azaltır ve gözenekleri sıkılaştırır.
                                                  *Parlamayı kontrol eder.
                                                  *GKF 15 ile UV ışınlarına karşı korur.






Renk ve cilt tipinize uygun seçeneği seçebilirsiniz.Bendeki Karma/Yağlı Cilt medium tonu.
Ben renkli nemlendirici dahi kullansam önce nemlendirici uyguluyorum.Bende bir terslik var sanırsam.Günlük makyajımda fondöten kullanmaz oldum.Cildimdeki kızarıklıkları kapatmada başarılı.Yapısı yumuşak,fondöten gibi ağır bir his oluşturmuyor.
Cilt tonunu tam olarak eşitledi diyemiyceğiiim.Düzenli kullanımda fark yarattığı kesin ancak mucize beklememeli.

Sizin deneyimleriniz neler?Hangi markaları kullanıyorsunuz?Yorumlarınızı bekliyorum.
         

                                                                                                                                  Sevgiler...

4 yorum:

  1. Açıkcası ilk BB ler cıktığında, daha doğrusu yaygınlaştığında Nivea'yı bir aldım... O kadar memnun kaldım ki sanırım biraz da çok almışım bir türlü bitmedi ve yeni BB ler aldığım halde deneyemedim bir türlü :) Nivea' da en sevdiğim şeyse göz cevresine, altlarına da uygulanabilmesi... cok pratik benim gibi üşengeçler için :) Tabi bir de cilt tarafından inanılmaz emilmesi, çoğu zaman pudraya gerek duymuyorum ve tabi bu durum yine üşengeçliğime +1 :) Garnier'i elimdeki stoklarım biter bitmez deneyeceğim, senden ve cevremden anladığım kadarıyla orta karar ama daha çok olumlu... yazın için teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yorumun için teşekkür ederim tatlım.Uzun süredir kullandığım ve sorun yaşamadığım için değiştirmeyi düşünmedim.Piyasadaki bu fiyata göre diğerlerine karşı uygun olduğunu düşünüyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Kalpler falan ne güzel öyle. Bakalım yakın zamanda bende deneme fırsatı bulacağım. Teşekkürler değerlendirmen için :)

    YanıtlaSil