3 Haziran 2014 Salı

MİM #4



Merhaba Kızlarrr:)
Yine bir MİM yazısı ve yine ben.Çok seviyorum Mim  yazılarını.Gizemimde gördüğüm diğer Mim ve yine üzerime alınıp yaptım cicim :)




1. Blog acma hikayeniz nedir? 
Bir çok blogger arkadaşımı takip ediyordum.Dedim ben de atayım kendimi blog dünyasına :)


2. Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Her konuda yazmayı sevdiğim için bu ismi uygun diye düşündüm.


3. Hangi mevsimi seversiniz?
Bahar tabiki:)


4. Bu mevsim size neyi cagristiriyor?
Tazelenmeyi ve umudu...

5. Kirmizi ruj´mu yoksa eyeliner´mi?
Eyeliner for ever :)



6. Blog yazmak sana ne kazandirdi?
Bir çok arkadaş,yeni bir hayat ve gelecekkk.

7. Kitap okumak mi yoksa birseyler yazmak mi?
Bence ikisi birbirini tamamlıyor.

8. Şiir mi yoksa roman yada hikaye mi?
Şiir kuşkusuz.


9. En çok etkilendiğin film?
A BEAUTIFUL MIND



10. Öğrenci olmak mı iş hayatına atılmak mı?
İş hayatında öğrenci olmak :)


11. Kitap okumak mı Film izlemek mi?
Kitap okumak.


12. Hangi tür kitaplar ve filmler?
Suç psikolojisi.


13. Klasik giyinmek mi yoksa spor mu?
Klasik spor bence:)


14. Almaktan asla vazgeçemeyeceğiniz şey?
Mascara ve eyeliner :)


15. En sevdiğiniz yemek nedir?
İmam bayıldı :)


16. En sevdigin diziler?
Güneşi Beklerken,Yalan Dünya ve Mihrap Yerinde.



17. Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Işınlanmak ve ya düşünce okuma :)


18. Hasta olmanin en kötü yani nedir?
Yalnız hissetmek.



19. Alınacak listen var mı? İlk beşi nedir?
Benefit ve balm ürünleri:) fırçalar da olsa fena olmaz:))


20. İlk aldığın makyaj malzemesi?
Nıvea dudak nemlendiricisi ve göz kalemi:)



4 yorum:

  1. Canııım :)
    Mimledim seni bugün
    hehehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta pek bereketliymiş:) Hemen yapacağım tatlımmmm :)

      Sil
  2. Işınlan ve İstanbul'a geel :)

    YanıtlaSil