16 Haziran 2014 Pazartesi

MİM #5

Heeheeyt iyi akşamlar,
Unutkan bloggerınız Elif herkese selam eder.Benim pek tatlı arkadaşım Gizem'in Saksısı beni Mimlemişti amma ben onu unutmuştum.Şekerim çok özür diliyorum ve çok çok teşekkür ediyorum ve hemen soruları cevaplamaya geçiyorum.

1- En sevdiğin şarkı?

                  

         2-  En sevdiğin roman?
         PsikoAnalist.
 3- En sevdiğin çizgi film karakteri?
Heidi :) Çocukluğum bu kızın peter diye bağırışını dinlemekle geçti :)

 4-  Çocukluğunda en sevdiğin oyuncak?
 Bebeklerim tabikii.Bir de olmazsa olmazım mutfak takımım...
    
          5- Şimdiye kadar aldığım en güzel hediye?
Kar kürem :)
 6-  Odada sana ait olan en sevdiğin şey?
 Kitaplarım.Ömür boyu kitaplarımla yaşayabilirim bir de makyaj malzemelerim.
  
  7- En sevdiğin yemek?
Keşke ayırım yapabilsemmm :)
 8-  En sevdiğin hayvan?
Balık.
9-  Ailen dışında onsuz yapamam dediğin, en sevdiğin kişi?
Adı bende saklı :)

2 yorum:

  1. Merhaba yazı tipin çok küçük geldi bana. Bence biraz büyültürsen daha rahat okunabilir :)
    Mutfak takımı çocukluğun olmazsa olmazı sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog tasarımı yeni yaptığım için yeni düzenleyebiliyorum:) Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil