18 Haziran 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/MY LİTTLE MASCARA


Günaydınlar efendim serimiz ne mutlu ki devam ediyor ve bugün misafirimiz My Little Mascara sahibi Mehtap.Kendisi çok cici ve çalışkan bir blogger.Yazıyı çok çok öncesinden yollamasından da bunu anlıyoruz:)Konuşmak keyifli birlikte vakit geçirmek istediğim bloggerlardan kendisi.Kız çok mu çok tatlısın sen:)Hadi okuyalım neler yazmış.


Selamlar, ben My Little Mascara bloğunun sahibi Mehtap. Öncelikle buradan Hayatın İçinden bloğunun sahibine böyle bir etkinlik düzenlediği için teşekkür ederim. Ben bloğumu açalı yaklaşık bir ay kadar oldu yani ben taze blogger’ım :) Bilgisayar mühendisiyim ve nişan hazırlığı içindeyim :) Ben size Renkli Dudaklar etkinliğinde, nude tonlarda olan Pastel Markasının Star Lips Rujunun 501 numaralı Melissa ürününden dilim döndüğünce bahsedeceğim.
20140416_153247_Fotor.jpg


 Benim günlük hayatımda çok severek kullandığım bu ruj nude tonlarında ruj sevenlerin denemesi gereken bir ürün. Sürümü çok kolay, dudakta bıraktığı yumuşacık his nedenli ile devamlı sürmek isteyeceğiniz bir ürün.


20140416_145940_Fotor.jpg

 Ayrıca ambalajı çok şık ve kaliteli. Benim bir üründe ilk dikkat ettiğim özelliklerden biridir ambalaj bu nedenle Pastel’in bu rujlarına bayılıyorum. Ürünün ambalajı pembe ve gümüş renklerinde.
20140416_145950_Fotor.jpg


 Nude tonlarında olan bu ürün kahverengi gibi görünse de sürülünce hafif pembe alt tonlu bir renk veriyor ayrıca parlatıcı demek istemiyorumda hafif parlak bir duruşu var ama çok doğal duruyor dudakta(En azından benim dudak tonlarıma yakın olduğu için rujun rengi bende doğal duruyor). Ayrıca kokusu çok güzel ancak tadı aynı eskiden kalma rujlar gibi beni annemden gizli alarak sürdüğüm rujları hatırlatıp maziye götürüyor. Ben seviyorum ama sizin hoşunuza gitmeyebilir bu tat.



20140416_145846_Fotor.jpg

 Ürünün kalıcılığı orta seviyelerde yaklaşık olarak 2 saat dudakta kalıyor tabi benim ağzım hiç boş kalmadığından bana 2 saat bile dayanmıyor :)

 Bu arada dudak fotosu çekmek ne kadar zormuş baya uğraştırdı eğer anlaşılır değilse fotoğraflar kusura bakmayın.

2 yorum:

  1. Yaa ben unutmuştum bunu harbiden çok önce yazmışım çünkü blogu açalı neredeyse 3 ay olcak :))) Bu arada sende sendee çok tatlısın bende seni çok seviyorumm ve seninle sohbet etmek benim için bir zevk olur :) Bu arada nasıl bir şans ise bende haftanın 3'lüsü yazısında bu rujdan bahsetmiştim :))

    Öpüyorum çok seni bloguna misafir olarak beni kabul ettiğin için çok teşekkür ederim :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bilerek düzelt demedim önce yolladığın belli olsun diye.Tesadüf olmuş bu yazıyla denk gelmiş :) çok öpüyorum ben de :-*

      Sil