4 Haziran 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/PRENSESİN FISILTILARI

Günaydın;)

Bugün pek tatlı bir misafirim var seçtiği ruj ise benim de favorim.Tabi öncelikle sizleri  Prensesin Fısıltıları bloğuna alalım takip edelim :)Eylülle tanıştığım için çok mutlu oldum siz de tanışın seversiniz.Katıldığın için teşekkürler tatlım:)

Herkese merhaba
Ben Prensesin Fisiltilari blogunun sahibi Eylül.Bugun bu blogta konuk yazarım.Benim de bloğumu ziyaret etmek isterseniz buradan buyrun.Bugun bu seride ben de en severek kullandığım rujlarımdan biri olan Sin For Peach den bahsedeceğim.


Loreal drugstore markalar arasında kalitesine çok güvendiğm ama fiyatlarının abartı boyutlarda olduğunu düşündüğüm bir marka.Ama yine de bence bu seriyle kalem ruj furyasına yaptığı katkı tartışılamaz.Ben bu seriden en çok bu rengi beğendim.Seride genel olarak simli renkler mevcut ancak bu renkte bu simler asla göze batmayan cinsten. Dudakta sim sim durmadan nemli , hafif ıslak ve renklendirilmiş bir bitiş veren bu rujlar bence hafif makyaj istediğimiz yaz ve bahar aylarında çok doğru bir seçim.İçinde 'peach' geçiyor ancak asla şeftali rengiyle alakası yok ,bildiğimiz uçuk pembe.
Ambalajı sade ama çok şeker.Kullanımı çok pratik ve en önemlisi çok doğal dudaklara sahip oluyorsunuz.Kendiliğinden nemlendirici bir yapısı olduğundan da altına nemlendirici uygulamanıza hiç gerek yok.
Sanırım tek dezavantajı kalıcılığı ve fiyatı.
Ortadan da düşük bir kalıcılığı var.Yapısının ıslak olmasına bağladığım bu dezavantaj yüzünden günde 4 5 kez tazelemek zorunda kalıyorum.Eğer ruj tazelemekten hoşlanmıyorsanız ki benim bununla bir sorunum yok sizi çok mutlu edeceğini sanmam.Bu ürünü indirimsiz haliyle 30 küsür liraya satın alabilirsiniz.
Sizinle olmak , bu bloga misafir olmaktan çok zevk aldım.Umarım tekrar görüşürüz :)
Görüşmek üzere

Yazın için teşekkürler tatlım.
Kızlar sizlerinde yazılarınızı merak ediyorum eyldzelif@gmail.com dan ban ulaşın çok öpüldünüz.
Sevgiler...











2 yorum:

  1. Bu seriyi çok seviyorum bende de 2 rengi var. :)
    Bu renkte tatlıymış :)

    YanıtlaSil