21 Temmuz 2014 Pazartesi

Misafir Oldum#3 GARNİER ESAS BAKIM SERİSİ YORUMU


Günaydın ben geçtiğimiz günlerde sevgili Selin'e  Selin'in Dünyası bloğuna misafir oldum bakalım neler yazmışım :)

Merhaba:)
Ben Hayatın İçinden bloğu sahibesi Elif.Bugün sevgili  Selin'in misafiriyim.Selin ile mesajlaşırken misafir blog konusu açıldı ve tata tataam buradayım:)

Bugün sizlere Garnier'in Esas Bakım nemlendiricimi yorumlamaya çalışacağım.Gün içinde krem eli düşmeyenlerdenseniz bendensiniz.Çok sık nemlendirici kullanan biriyim ve bir nemlendirici alıyorsam beni ilk cezbetmesi gereken özelliği kokusudur.
Rahatsız eden koku=Ürün değişikliği
Çok şekerli kokular ya da ağır asanslar içeren bir kremse kullanmadan kenara atabilirim.
Garnier Esas Bakımserisi  ve muhteşem kokularıyla kalbimi fethetti.
Mis gibi...


50 ml ve 12 aylık ömrü var.
Vaad Ettikleri:
Mavi Nilüfer özü ile cildi dengeler ve yumuşaklık verir.
24 saat nemlendirm:Yoğun bitki özlerinden oluşturulmuş besleyiciler açısından zengin nemlendirici,cildin kaybettiği nemi kazanmasına yardımcı olur.
Sürekli ve dengeli kullanıldığında cildin ihtiyacı olan neme kavuşmasını sağlar.
Cilt ihtiyacına yönelik Etki:Mavi Nilüfer özleriyle zenginleştirilmiş nemlendirici cildinizi dengeler,taze ve yumuşak bir cilde kavuşmanızı sağlar.
Karma Cilt Tipine sahip olsam da ben bu nemlendiriciyi çok sevdim.Kullanmaya devam edeceğim.Sizin yorumlarınız neler?Kullandığınız nemlendiriciler neler?Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler...

Selin'e bir kez daha beni sizlerle buluşturduğu için teşekkkür ediyorum.Beni takip ederseniz sevinirim...

3 yorum:

  1. garnierin bazı ürünlerini gerçekten çok başarılı buluyorum blogunu çok begendim seni takibe aldım tatlım

    bende beklerim http://resimdefterimm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba çok cici bir bloğun var bana da beklerim :)
    http://bakimlikedi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Ben de karma cilt tipine sahibim, denemeyi düşünüyorum bu kremi. Teşekkürler yorumlarınız için.
    Beyaz Sır Blog Keşif etkinliğinden geliyorum, benim bloguma da beklerim :)
    http://yollarbizim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil