19 Temmuz 2014 Cumartesi

NE İZLEDİM #2

Günaydın Kızlar :)
Geçen hafta yazdığım dizi yorumlarım üzerine  bunu bir seri haline getirmek istedim.Bugün ise "Güzel Köylü"dizisini  yorumlamaya çalışacağım.

Dizinin başrollerinde  Gizem Karaca,Berk Cankat ve Mehmet Ali Nuroğlu yer almakta.

Hikaye esas kızın iş yerinden yanlış bir kargo yollamasıyla başlıyor.Evlenmek üzere olan Gül nişanlısının onu aldattığını düşünerek terkediyor ve günlerdir yoluna çıkan Güzel Köy'e gitmeye karar veriyor.Güzel Köy'de yaşayan ve yolları İsatanbul'da da kesişen  Cemal  ile tanışıyor.
Köy hayatına alışamayan Gül İsatanbul yollarına düşerken eski nişanlısıyla karşılaşıyor ve yapamadım demektense köye geri dönmeyi tercih ediyor.

Kişisel yorumlarıma gelecek olursak köy-şehir ironisi çok klasik olmuş hatta bir çok örnek saylabilir.Kadroyu sevdim evet birbirine yakışan oyuncular fakat bence o yöre şeklinde konuşmaları yapamamışlar bir olmamışlık söz konusu çözemedim.
Yine de izlenemeyecek gibi mi?Değil.Konuşamamazlıklarına bile izlenir:)

3 yorum:

  1. kısa ömürlü bir yaz dizisi dizisizlikten izliyorum tezatlar çok eve düşen yıldırım gibi kısa ömürlü olucak bence

    Beyaz Sır'dan geliyoruz ツ
    hoşbuuuuldukkkkkkkkkkk

    banada beklerim ツ ama gerçekten takip edilcek gibiysem gel olur mu ツ
    http://tubionblog.blogspot.com.tr/

    ツ

    YanıtlaSil
  2. ben evde televizyon olmamasına rağmen takip ediyorum bu diziyi :) Ege'yle ilgili her şey çok hoşuma gider özellikle konuşmaları, bu dizi de o yüzden hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Ege hayranıyım.Doğallık her yerde :)

      Sil