9 Temmuz 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/HAYATA DAİR


Günaydınlar efenim;)
Serimiz tatlı mı tatlı blogger arkadaşım Aycan ile devam ediyor.Kendisini takip etmeyen varsa mutlaka takip etmeli.Makyaj önerileri ve harika DIY önerileriyle günüme renk katıyor.Seriye katıldığı için teşekkür ediyor ve sizleri yazısıyla başbaşa bırakıyorum :)

Merhaba!
Ben aayparcasi HAYATA DAİR blogunun hezeyan kraliçesi Aycan!
İlk defa misafir blogcu oluyorum çok heyecan yaptım ☺ düzgün bir giriş yapmalı ve sevgili ev sahibemize güzel bir post hazırlamalıyım. Elif ile tesadüf eseri twitterdan tanıştım, kendisi benim gibi Bursa’lı biraz tembellik edip hala tanışamasak da en kısa sürede kendisini tanıyıp muhabbet etmek için sabırsızlanıyorum.
Misafir olunca aklıma hep annem gelir, şeker ikram edilir de hani ikinci şekeri almak için elini uzatırsın ve annen ile aranda telepatik bir iletişim olur şöyle ki; “ sakın haaaa açgözlülük yapma, kafanı kırarım” evet sadece gözlerle olan bu telapatik yöntem her zaman işe yarar. Nereden aklıma geldiyse ☺ uzatmadan sizleri sıkmadan hemen kırmızı mı kırmızı rujumuzu tanıtmaya başlayalım. Offf nasıl bağladım konuyu.

Golden Rose’un 65 no’lu bu rujunu bir veya iki kez kullanmışımdır. Geçen gün kırmızı ruj ararken bi baktım boynu bükük duruyor makyaj malzemelerinin arasında.



Rengi benim istediğim gibi canlı bir kırmızı. İçerisinde turunculuk yok. Sürümü biraz  zor, dudakları nemlendirirseniz uygulamada kolaylık olur. Parlak bitişi var. Kalıcılığı orta seviyede.Kremsi bir kokusu var çok seviyorum kokusunu, rahatsız edici değil. Fiyatını unuttum.


Bu fotoğrafta biraz pembe gibi çıkmış ama bundan 2 ton daha koyu.


Günlük hayatta pek kırmızı ruj kullanmasam da beyaz tene ve siyah saça hafif göz makyajına çok yakıştırıyorum kırmızı dudakları. Evet sürmesi zor oluyor, hata kabul etmiyor. Ama dudak kalemiyle sürümü oldukça kolaylaşıyor. Önce dudakları nemlendiriyorum, kırmızı dudak kalemiyle çerçeveliyorum ve ruju sürüyorum. 

Aycan'a bizi bu harika renkle tanıştırdığı için teşekkür ediyorum.Sizler de bu ruju mutlaka görmelisiniz diyorsanız eyldzelif@gmail.com adresinden bana ulaşabilir ve ya bu postun altına yorum bırakabilirsiniz.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder