13 Ağustos 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/FRAİSE BROWNİE

Günaydınn Milllet:)
Ben geri döndüm.Tatil rehaveti bitti ve karşınızda serimizin yeni misafiri Fraise Brownie blog.Yine harika bir renkle tanışacağız hanımlar benden söylemesi:)Tabi yazıyı okumadan bu cici bloggerı takip edin dememe gerek yok sanırım...

Herkese merhaba!

Bugün sevgili Elif'in konuk yazarıyım ve bu durum beni inanılmaz mutlu etti. Kendisine çok teşekkür ediyorum.

Aslında bugün size Amway rujlarımdan bahsedecektim ancak kısa süre önce @kozmetikvar dan aldığım Maybelline Super Stay 10 hour Stain Gloss'tan çok fazla etkilenmemle kararımı değiştirdim.


Lip gloss denince genelde aklıma çok ıslak, yapış yapış, kurumayan ve çok da fazla kalıcılık sağlamayan glosslar geliyor. O yüzden glosslarla aram çok iyi olmadı bugüne kadar. @kozmetikvar a yaptığımız ziyarette bununla ilgili konuşurken Maybelline Super Stay 10 hour ı tavsiye edince denemekten zarar çıkmaz dedim, aldım ve ba-yıl-dım.

En önemli özelliği sürünce yapış yapış olmuyor bu yüzden rahatlıkla bir güzel sürdüm bu şekeri. Sürdükten çok kısa süre sonra ıslaklık hissi geçiyor ve dudakta güzel bir şekilde duruyor, öyle çok da kuruyup dudağımı kurutmuyor. Hafif nemlendirici hissi var. Kalıcığına gelince... 10 saat kalıyor mu gerçekten? Evet, inanılmaz kalıcı. Swatch yaptığımda bile ıslak mendille baya uğraşmama rağmen tamamen çıkmadı. Böyle güzel etkileriyle son zamanlarımın favorisi oldu. En çok kullandığım gloss olarak tarihe geçebilir. Kendisini vazgeçilmezler listeme eklemekle birlikte yakın zamanda yeni renklerine de şans vereceğimi söylemek isterim. Bendeki rengi Cool Coral, numarası da 150. Yanlış hatırlamıyorsam 14 liraydı.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Diğer yazılarımı merak ediyorsanız http://fraisebrownie.blogspot.com.tr/ blogumu mutlaka ziyaret edin.

Sevgiyle kalın.

Fraise Brownie - Aslı


1 yorum: