20 Ağustos 2014 Çarşamba

Renkli Dudaklar/Little Butterfly

            Günaydın Kızlar;)
Bugün benim için çok önemli.Hem uzun zamandır gitmeyi planladığım Balıkesir tatiline yolculuk hem de sürpriz bir iş görüşmesi.Sonuçta hangisi olursa olsun mutlu olacağım kesin.Ben yokken buralarda neler olacak okuyor olacağım.Şimdi ben yola çıkarken sizi taptatlı misafirim Sena'nın yazısıyla başbaşa bırakıyorum.Yine harika bir enerji ve renk...


                                                                                      Selamlar :))

Ben Little Butterfly blogunun sahibi Sena. Hayatın İçinden bloguna konuk olduğum için heyecan doluyum çünkü ilk kez başka bir blogda ruj tanıtacağım. Ne var bunda bu kadar heyecan yapacak dediğinizi duydum,hemen cevap veriyorum dudaklarım ince ://
Çok uzatmadan ruja geçmek istiyorum :)) Maybeline Color Sensational rujlar bir süredir herkesin favorisi. Benim bu rujla tanışmam ise doğum günümde BayanVertigo ve KozmetikAşığı tarafından hediye edilmesiyle oldu.

maybeline color sensational coral fire ruj

İlk olarak ürünle ilgili şunu belirtmek isterim ki ambalajı çok güzel,buradan bir artı puanı hakediyor. Kare şeklinde olmasını ben sevdim.

maybeline color sensational coral fire ruj
 Bende ki renk 440 numara coral fire. Kırmızı alt tonlu bir mercan rengi.

maybeline color sensational coral fire ruj
 Renk olarak sezonun moda renkleri arasında. Moda olmasa da her daim kullanılabilecek asil bir rengi var bence.Kalıcılık olarak orta seviyede. Nemlendirmesini sevdim,dudaklarımı kurutmuyor. Fiyat olarak bir şey söyleyemeceğim hediye olduğu için araştırmadım fiyatını.

maybeline color sensational coral fire ruj

Dudakta duruşu bu şekilde. Bnim severek kullandığım bir renk ve seri oldu. Sizin bu seriden sevdiğiniz yada sevmediğiniz renkler hangisi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder