13 Ekim 2014 Pazartesi

Golden Rose Velvet Matte Lipstick

Herkese Merhaba


Efendim bugün sizlere anlatmak istediğim ürün
 Golden Rose Velvet Matte Lipstick.Bendeki rengin numarası 10.  Günlük makyajda koyu renk tercih etmeyen biri olarak bu  rengi çok sevdim.
Ürünün ambalajının da albenisi yüksek ve kaliteli.
4,2g ve 24 ay kullanım ömrü var.Fakat bendeki bitmek üzere :)



Sitedeki açıklamaya bakacak olursak;
Kadifemsi, mat ve yumuşak yapısı ile kolayca sürülür; yoğun kapatıcılık özelliği ile dudaklara dolgun ve pürüzsüz görünüm kazandırır. İçeriğindeki güçlü nemlendiriciler ve E vitamini dudakları besler, kurumasını önler. Paraben içermez, dermatolojik olarak test edilmiştir. Gün boyu dolgun ve seksi dudaklara sahip olmak için mükemmel mat ruj.
Golden Rose internet adresinden diğer renk seçeneklerini görmeniz de mümkün.Kesinlikle performansı çok yüksek.Rengini tam olarak veriyor.
Görüntüden daha önemli olan  içerik tartışmasında da paraben olmaması + kazandırıyor.
Dudaktaki çizgilere dolmadı ve rahatsız etmedi.
Kalıcılık konusunda benden tam not aldı.
Golden rose çok başarılı rujlara imza atmış.Daha önceki yazımda da başarılı bulduğumu belirtmiştim.

Mat ve kalıcı ruj arayışındaysanız şans vermelisiniz.Hediye olduğu için fiyatı hakkında kesin bir bilgim yok.Siz nasıl buldunuz?Ruj alırken hangi renkleri seçersiniz?Yorumlarınızı bekliyorum.Hoşçakalın.
Sevgiler...

1 yorum:

  1. Bu rujun numarasını da yazabilir misiniz ben de rengi çok beğendim.

    YanıtlaSil