27 Ekim 2014 Pazartesi

Mutlu Haftalar

Mutlu Haftalar
 Uzun zamandır.Kafa dinlememiş olduğumu farkettim.Hep bir koşuşturmaca.Ama ortada birşey yok.Bu durum çok sinir bozucu olabiliyormuş.
Yaptığım bir çok şeyden keyif almamaya başladım.Sonbaharın etkilerinden biri de bu sanırım.
Ben de kendime bu haftayı hediye ediyorum.Haftalık planımda ise tiyatroya gitmek ve elimdeki kitapları bitirmek var.Bloğumda ise yazılarımı yayınlamaya devam edeceğim...
Devlet Tiyatroları'nın sitesinden sizde ilinizdeki tiyatroları takip edebilirsiniz.
Benim aklımda ise 2 tanesi kaldı.
Bir Kadın Yarattım 



Hastalık Hastası 



Dolabımı temizlerken okumadığım bir çok kitap farkettim.Alacak listemi askıya almaya karar verdim.Bu haftayı dinginlik haftası ilan ediyor ve herkese çok enerjik bir hafta diliyorum.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder