8 Ekim 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/KALP ŞEKER


Herkese Merhabalar;
Bugün keyifsiz bir gün benim için.Ülkemde ve çevremde gereksiz siyasi olaylar ve şiddet var.Nasıl sağlam bir psikoloji kalır bilmiyorum.Neyse ki blog var.Neyse ki blog sayesinde tanıdığım arkadaşlarım  var.Bugün de cici mi cici blogger Esma,yani Kalp Şeker blog misafirimiz.Bakalım bize hangi rujunu tanıtacak.

Selam kızlar. Ben Kalp Şeker. Bugün sevgili arkadaşım Elif'in "Rekli Dudaklar" köşesinin konuğuyum.  Sizlere Essence'nin uzun süre kalıcı, çok tatlı bir pembe rujundan bahsedeceğim.


Essence markasından bir kez ruj almıştım fakat oldukça simli ve renksiz çıktığı için başka bir ruj almaya çekinmiştim. Taa ki bu ruju alana kadar. Rengi, sürülüşü ve uzun süre kalıcı olmasıyla bir Mac rujdan farksız diyebilirim. Mat bir renk olmasına rağmen dudaklarınızı kurutmuyor. Hatta kuru ve peeling yapılmamış dudaklarda bile çok sırıtmıyor. Yani bu ruju sürmeniz için pürüzsüz dudaklar şart değil. Çünkü çizgilere dolan ve her sürümde peeling isteyen bir ruj bana pek kullanışlı gelmiyor. Hele ki kış aylarında. 




 














                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                    

Kalıcığı, dudakları kurutmaması ve harika rengiyle kalbimi çalan 'Love Me' bu aralar yanımdan ayırmadığım favori rujum. Uygun fiyatı ve yüksek performansıyla bence herkesin mutlaka denemesi gereken bir ruj. Essence Longlasting Ruj - Love Me 8,50 TL.
Beni konuk ettiği için Elif'e çok teşekkür ediyorum ve hepinizi öpüyorum ;) 
Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder