1 Ekim 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/KOZMETİK MERAKLISI


Selam Kızlar;)
Seriye tüm hızıyla devam ediyoruz.Bugünkü misafirim Kozmetik Meraklısı bloğu sahibesi Beyza.Kendisiyle Dost Bloggerlar Buluşuyor etkinliğinde tanıştık.Serime katıldığı için teşekkür ediyor ve sizleri yazısıyla başbaşa bırakıyorum.


Herkese merhabaaa
Ben Kozmetik Meraklisi blogunun yazarı Beyza.
Bugün, dostbloggerlar buluşuyor etkinliğinde tanıştığım tatlı mı tatlı arkadaşım Elif'in blogunda sizlerleyim :) Köşesinde bana da yer verdiği için çok teşekkür ederim. Diğer konukların da yazdığı gibi ben de favori rujumu paylaşacağım.

 

Uzun zamandır elimde olan ama kullanmaya kıyamadığım Wet n Wild'ın Mauve Outta Here'ı. Markanın hangi ürününü kullandıysam çok beğendim. Ruju da aynı şekilde bir çok pahalı markaya kafa tutacak derecede güzel. 
Kalıcılık konusunda 10 üzerinden 10'u hakkediyor. Dudak kemiren , ağzı boş durmayan bana bile uzun süre dayanıyor :)
Rengini de çok seviyorum. Açık renklilere de esmerlere de çok yakışacağını düşünüyorum. 

 
Parlak ve yumuşak gibi duruyor ama yapı olarak sert. Uygulamadan önce altına lipbalm sürmezsem gün içinde hafiften kuruluk yapıyor. 
Fiyat performans kıyaslamasından da 10 üzeriden 10 veriyorum. Bu güzellikte bir ruja 8-9 tl gibi bir fiyata sahip olmak büyük şans. 
Bu tarz bir renk arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Hatta 1-4 ekim arası Wet nWild standlarında %40 indirim varken kaçırmayın derim :)
Sevgiyle kalın...


2 yorum: